Timo Maas
8. 6. 2007
Timo Maas je producentem a remixérem více než 85 produkcí včetně klasických nahrávek typu Azzido Da Bass: Dooms Night a Orinoko: Mama Konda (umístění v horní dvacítce amerických a britských klubových žebříčků). Timo se narodil a vyrůstal v německém Hannoveru a s DJingem začal ve třinácti. Brzy se dostal na program největších Hanoverských komerčních klubů.
Průlom znamenalo rezidenství v Hamburském The Tunnel. Spolu s rezidentem Gary D. vydali nahrávku agresivního trance Die Herdplatte, která okamžitě získala uznání v zahraničí.
Po śpěchu Die Herdplatte strávil Timo nějaký čas v hudebních studiích Peppermint Jam, kde se naučil všechno od nahrávání až po distribuci. Nahrávka Borg Destroyer připravená s rezidentními producenty Andym a Martinem pod přezdívkou Kinetic A.T.O.M. prodala neuvěřitelných 8 000 kusů - bez jakékoliv marketingové a tiskové podpory nebo televizních kampaní.
Mama Konda, která vyšla v roce 1997 pod hlavičkou Orinoko, se stala nezbytnou součástí výbavy každého DJe od Moralese k Sashovy a upevnila Timovu reputaci nejžhavějšího objevu. jak v USA, tak i v Britábii se dostala do horní dvacítky klubových žebříčků.
Každé další nahrávky se prodalo od té doby kolem 10 000 kusů, od Vila Nova po desky u labelu Bush jako Eclipse a Ridding On A Storm. Timovy remixy se dočkaly nadšeného přijetí na všech frontách, od mixů Everytime Lustralu (Hool) a Let The Freak Big Roma (48K/Perfecto) až po Dooms Night od Azzida Da Bass.
Timo nahrával nejen u Hope Records a v současné době u labelu Perfecto, ale také u Hooj Choons, FFRR a Bush. Jeho debutový singl pro Perfecto, Der Schieber, vydaný v březnu 2000 se nečekaně katapultoval do TOP 50.
Na vydání desky UBIK v září 2000 Timo spolupracoval s Martinem Buttrichem, Andym Bolleshonem a Martinem Bettinghausem. Podle Paula Oakenfolda je UBIK "nejlepší nahrávka, se kterou Beck nikdy nepřišel". ¨
Music For The Maases, retrospektivní antologie, která vyšla 25. září 2000, je názornou ukázkou Timovy technické zručnosti a eklektického stylu - je to prakticky učebnice jeho osobitého soundu, který on sám jednoduše charakterizoval jako wet´n´hard.
Průlom znamenalo rezidenství v Hamburském The Tunnel. Spolu s rezidentem Gary D. vydali nahrávku agresivního trance Die Herdplatte, která okamžitě získala uznání v zahraničí.
Po śpěchu Die Herdplatte strávil Timo nějaký čas v hudebních studiích Peppermint Jam, kde se naučil všechno od nahrávání až po distribuci. Nahrávka Borg Destroyer připravená s rezidentními producenty Andym a Martinem pod přezdívkou Kinetic A.T.O.M. prodala neuvěřitelných 8 000 kusů - bez jakékoliv marketingové a tiskové podpory nebo televizních kampaní.
Mama Konda, která vyšla v roce 1997 pod hlavičkou Orinoko, se stala nezbytnou součástí výbavy každého DJe od Moralese k Sashovy a upevnila Timovu reputaci nejžhavějšího objevu. jak v USA, tak i v Britábii se dostala do horní dvacítky klubových žebříčků.
Každé další nahrávky se prodalo od té doby kolem 10 000 kusů, od Vila Nova po desky u labelu Bush jako Eclipse a Ridding On A Storm. Timovy remixy se dočkaly nadšeného přijetí na všech frontách, od mixů Everytime Lustralu (Hool) a Let The Freak Big Roma (48K/Perfecto) až po Dooms Night od Azzida Da Bass.
Timo nahrával nejen u Hope Records a v současné době u labelu Perfecto, ale také u Hooj Choons, FFRR a Bush. Jeho debutový singl pro Perfecto, Der Schieber, vydaný v březnu 2000 se nečekaně katapultoval do TOP 50.
Na vydání desky UBIK v září 2000 Timo spolupracoval s Martinem Buttrichem, Andym Bolleshonem a Martinem Bettinghausem. Podle Paula Oakenfolda je UBIK "nejlepší nahrávka, se kterou Beck nikdy nepřišel". ¨
Music For The Maases, retrospektivní antologie, která vyšla 25. září 2000, je názornou ukázkou Timovy technické zručnosti a eklektického stylu - je to prakticky učebnice jeho osobitého soundu, který on sám jednoduše charakterizoval jako wet´n´hard.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář